GYIK - TUDÁSTÁR
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
VAN-E MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG?
MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?
VAN-E LEHETŐSÉG A TERMÉKEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE?
MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?
MIT TEGYÜNK, HA SÉRÜLT A CSOMAG?
NEM JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM, HOGYAN TUDOM KICSERÉLNI A RUHÁT?
HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, MIT TEGYEK?
NEM AZT KAPTAM, AMIT RENDELTEM, VAGY HIÁNYZIK EGY TERMÉK A CSOMAGBÓL, MIT TEGYEK?
SZERETNÉK ÉLNI AZ ELÁLLÁSI JOGOMMAL, MIT TEGYEK?
HOGYAN MŰKÖDIK A PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA?
HOGYAN MŰKÖDIK A HŰSÉGPONT RENDSZER?
Bármilyen egyéb kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésére munkaidőben (H-V 10-16 óra) a +36 30 414 53 59 telefonszámon, ill.a shop@ajandek-eger.hu e-mail címen !
VAN-E MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG?
Nincs. Bármilyen összegben leadhatja a rendelését.
MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?
Az ajándék-eger webáruházban megrendelt termékek és a szállítás lehetséges költségeinek kiegyenlítésére többféle lehetőség kínálkozik a vásárlás folyamatában:
- Előre utalás - az egyik legolcsóbb fizetési mód - MBH 50462597-10010952-00000000 bankszámlaszámra. Kedvezményezett neve: Ulicsny András
- Előre fizetés bankkártyával - INGYENES - A Barion rendszerén keresztül
- Utánvétel -kezelési költség +400 Ft
VAN-E LEHETŐSÉG A TERMÉKEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE?
- IGEN Az ajándék-eger webáruház fizikai üzlete Eger Petőfi tér 7 szám alatt található, ahol a termékek megtekintésére, átvételére lehetősége nyílik.
- Ha Ön a személyes átvételt választotta üzletünkben /Eger Petőfi tér 7 - Strand Ajándékbolt/, a kiszállítási értesítés megérkezésétől számított 10 munkanapig tároljuk csomagját /ha kéri természetesen ez az idő meghosszabbítható/, amennyiben ez idő alatt nem jelentkezik, rendelését automatikusan töröljük.
-
MILYEN SZÁLLÍTÁSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK ?
- CSOMAG PONTRA / Z-Boxba a kiválasztott helyszínre.
Szállítási költség automatába: 1650 Ft. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.
A fizetés történhet:
-előre utalással a pénztár oldalon megadott bankszámlaszámra, 50462597-10010952-00000000
-bankkártyás fizetéssel a Barion rendszerén keresztül
-utánvételesen
Szállítási idő a feladástól számított 2-3 munkanap. A csomag megérkezéséről SMS-t, és e-mailt küld a szállító.
Átvételi pontot kiválaszthatja a megrendelés során a pénztár oldalon, és tájékozódhat a nyitvatartási időről.
Bővebb információ és az átvételi helyek: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
- FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA -a kiválasztott helyszínre
Szállítási költség automatába: 1490 Ft. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.
A fizetés történhet:
-előre utalással a pénztár oldalon megadott bankszámlaszámra, 50462597-10010952-00000000
-bankkártyás fizetéssel a Barion rendszerén keresztül
-utánvételesen
Szállítási idő a feladástól számított 1-3 munkanap. A csomag megérkezéséről SMS-t, és e-mailt küld a FOXPOST.
Ezt követően a csomagot 3 napon belül tudja átvenni.
Átvételi pontot kiválaszthatja a megrendelés során a pénztár oldalon, és tájékozódhat a nyitvatartási időről.
Bővebb információ és az átvételi helyek: https://foxpost.hu/csomagautomatak
- GLS CSOMAGAUTOMATÁBA / CSOMAGPONRA -a kiválasztott helyszínre - az egyik legolcsóbb
Szállítási költség csomagpontra / automatába: 1490 Ft. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.
A fizetés történhet:
-előre utalással a pénztár oldalon megadott bankszámlaszámra, 50462597-10010952-00000000
-bankkártyás fizetéssel a Barion rendszerén keresztül
-utánvételesen
Szállítási idő a feladástól számított 1-3 munkanap. A csomag megérkezéséről SMS-t, és e-mailt küld a GLS.
Bővebb információ és az átvételi helyek: https://csomag.hu/hu/csomagfeladas(modal:csomagpont)
- GLS - HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS
A házhozszállítást a GLS futárszolgálat útján végezzük, melynek díja egységesen 1990 Ft, az ország egész területén. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.
A fizetés történhet:
-előre utalással a pénztár oldalon megadott bankszámlaszámra, 50462597-10010952-00000000
-bankkártyás fizetéssel a Barion rendszerén keresztül
-utánvételesen
Amennyiben Ön előre kifizette a csomag értékét a szállítási díjjal együtt, nincs más teendője mint átvenni a csomagot.
Utánvétel esetén az áru ellenértékét átvételkor kell a futárnak kifizetni. Szállítási költség:1990 Ft + 400 Ft utánvételi díj (Kérjük a pontos összeget készpénzben előkészíteni.)
A szállítási idő a feladástól számítva 1-3 munkanap. A csomag érkezésének idejéről SMS-t, e-mail-t küld a szállító.- MPL - MPL Csomagautomata/PostaPont/Postán maradó
Szállítási költség csomagpontra / automatába: 2990 Ft Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft. Szállítási idő a feladástól számított 1-3 munkanap.
A fizetés történhet:
-előre utalással a pénztár oldalon a megadott bankszámlaszámra, 50462597-10010952-00000000
-bankkártyás fizetéssel a Barion rendszerén keresztül
Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet (Postai kormányrendelet) módosítását követően 2024. március 28-tól minden magyarországi webshop esetében előírja az MPL szállítási lehetőségek felajánlását. Az Ajándék-Eger Webshop, mint jogkövető vállalkozás webáruházában a Kormányrendeletben előírt időponttól (2024. március 28-tól) elérhetővé teszi az MPL Csomagautomata/PostaPont/Postán maradó, valamint az MPL házhozszállítás lehetőségét.
- MPL - HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS
A házhozszállítást a MPL futárszolgálat végzi, melynek díja egységesen 2990 Ft az ország egész területén. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft. Szállítási idő a feladástól számított 3-6 munkanap.
A fizetés történhet:
-előre utalással a pénztár oldalon megadott bankszámlaszámra, 50462597-10010952-00000000
-bankkártyás fizetéssel a Barion rendszerén keresztül
Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet (Postai kormányrendelet) módosítását követően 2024. március 28-tól minden magyarországi webshop esetében előírja az MPL szállítási lehetőségek felajánlását. Az Ajándék-Eger Webshop, mint jogkövető vállalkozás webáruházában a Kormányrendeletben előírt időponttól (2024. március 28-tól) elérhetővé teszi az MPL Csomagautomata/PostaPont/Postán maradó, valamint az MPL házhozszállítás lehetőségét.
- JÓ Hír viszont, hogy 35 000 Ft feletti megrendelés esetén (mely értékhatárba szintén nem tartozik bele a fuvar és utánvét költsége) a szállítás ingyenes, bármely szállítási módot választja !
SZÁLLÍTÁSI-IDŐ INFORMÁCIÓ
- A szállítási időt a csomagfeladásától számítjuk, ami függ az Ön által kiválasztott szállítási módtól (házhozszállítás, csomagpont, csomagautomata). A választott futárszolgálattól ( GLS - a feladástól számított 1 munkanap, Foxpost - a feladástól számított 1-3 munkanap, Packetta - a feladástól számított 2-3 munkanap, MPL - a feladástól számított 1-3 munkanap. A rendelés leadásának napjától ( a pénteken, szombaton ill. vasárnap leadott rendelések leghamarabb csak a következő hétfőn kerülhetnek a szállítóhoz). A megadott szállítási határidő-információk ezért tájékoztató jellegűek. Kérdés esetén forduljon ügyfélszollgálatunkhoz a shop@ajandekeger.hu e mail címen, vagy a +36 30 414 5359 telefonszámon.
- Ha Ön a személyes átvételt választotta üzletünkben /Eger Petőfi tér 7 - Strand Ajándékbolt/, a kiszállítási értesítés megérkezésétől számított 10 munkanapig tároljuk csomagját /ha kéri természetesen ez az idő meghosszabbítható/, amennyiben ez idő alatt nem jelentkezik, rendelését automatikusan töröljük.
A szállítás pontos időpontjáról és a fontos vonatkozó részletekről minden esetben a megrendelést visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk Önt. A házhoz szállítás időpontja a készleten lévő termék esetében a megrendelést követő 1-3 munkanap, csomagpontok esetén ez 1-2 munkanappal kitolódhat. Banki átutalás esetén a pénzügyi művelet teljesítését követő 1-3 munkanapon belül postázzuk a csomagját.
A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Egyes termékeknél a szállítási határidő 10 munkanapot is elérheti, ezek a termékek aktuálisan csak külső raktárunkban találhatóak, ez indokolja a szállítási idő megnövekedését. A megrendelés folyamán több helyen is, a termék, a kosár illetve a pénztár oldalon is ellenőrizni tudja a vállat határidőket. Minden ettől eltérő, előre nem látható késedelemről telefonon vagy e-mail.-ben tájékoztatjuk.
MIT TEGYÜNK, HA SÉRÜLT A CSOMAG?
Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt, illetve a csomagautomatánál szíveskedjék megvizsgálni, és az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés (hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
NEM JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM, HOGYAN TUDOM KICSERÉLNI ?
Az ajandek-eger.hu webáruház 14 naptári napig kényelmes és kedvező lehetőséget biztosít a cserére!
Nem megfelelő a rendelt termék mérete, színe vagy a szabása? Szeretné kicserélni kisebbre, nagyobbra vagy másra? Keressen minket bátran, találunk megoldást!
Mi a teendő ?
Keressen minket e-mailben: shop@ajandek-eger.hu e-mail címen, egyeztetünk, mit mire szeretne cserélni és az elérhető-e !
A terméknek eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, tehát NE MOSSA ÉS NE IS ÖBLÍTSE KI, a címkéjét NE TÁVOLÍTSA EL - máskülönben nem áll módunkban visszavenni, vagy kicserélni a terméket.
Amennyiben a cseréből kifolyólag eltérés mutatkozik az árban, azt korrigáljuk. A többlet költséget a csere díjával együtt a futárnak kell kifizetni. Ha visszatérítendő összeg keletkezik, azt a cserélni kívánt termék sértetlen visszaérkezését követően 3 naptári napon belül elutaljuk Önnek a megadott bankszámlaszámra.
A kedvezményes csere ugyanazon rendelés esetében csak egyszer vehető igénybe és csak belföldi címre kérhető!
Kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldje vissza nekünk. Webáruházunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.
HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, MIT TEGYEK?
Kínálatunkban kizárólag megbízható gyártók termékei szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. Hibák azonban a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhatnak.
A hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül jelezze nekünk a shop@ajandek-eger.hu e-mail címre! Majd küldje vissza a hibás terméket a következő címre: 3300 Eger Vécsey S utca 12. Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget.
Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthet arról, hogy fenntartja-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem után rendelhetőek , nem pótolhatók.
NEM AZT KAPTAM, AMIT RENDELTEM, VAGY HIÁNYZIK EGY TERMÉK A CSOMAGBÓL, MIT TEGYEK?
A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz minden megrendelt termék eljusson. Hibák azonban a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhatnak bármelyikünkkel.
A hiányt, eltérést haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül jelentse nekünk a shop@ajandek-eger.hu e-mail címre! Majd küldje vissza az eltérő terméket a következő címre: 3300 Eger Vécsey S utca 12.
Eltérő termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget.
Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthet arról, hogy fenntartja-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem után rendelhetőek, nem pótolhatók.
SZERETNÉK ÉLNI AZ ELÁLLÁSI JOGOMMAL, MIT TEGYEK?
Ha úgy döntött, hogy mégsem kéri a megvásárolt terméket, lehetősége van azt indoklás nélkül visszaküldeni. A 17/1999. kormányrendelet az elállási jog gyakorlására 14 naptári napot biztosít.
Csak írjon egy e-mailt az a shop@ajandek-eger.hu e-mail címre hogy szeretné visszaküldeni a terméket, melybe beleírja a rendelés azonosító számát, a nevét, a visszaküldött terméket és a bankszámlaszámát is!
Ezután adja fel a küldeményt ajánlottan a következő címre (utánvételt nem fogadunk):
Ulicsny András 3300 Eger Vécsey S.utca 12
A visszaküldés postaköltsége Önt terheli. A visszaküldött termék árát 5 munkanapon belül visszautaljuk a számlájára.
Kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldje vissza nekünk. Webáruházunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.
HOGYAN MŰKÖDIK A PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA?
Ha meggondolja Magát, mégsem tetszik a kiválasztott termék, 14 napon belül bármilyen terméket visszaküldhet, nem kérdezünk semmit, csak visszautaljuk a vételárat. Mielőtt postára adná a csomagot (ajánlottan), írjon nekünk egy e-mailt, amiben feltünteti a rendelés azonosítóját, a nevét és a bankszámlaszámát. A visszaküldés díja Önt terheli. Ebben az esetben is kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldje vissza nekünk, mert ha a visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.
Eladó legkésőbb a hibátlan termék visszaérkezésétől számított öt napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
HOGYAN MŰKÖDIK A HŰSÉGPONT RENDSZER?
Programunkban minden vásárlónknak, minden vásárlás alkalmával automatikusan Hűségpontokat írunk jóvá.
Hűségpont minden vásárlónkat megilleti, nem csak a regisztrált vásárló kaphat, de regisztrációját egyszeri +100 ponttal honoráljuk.
Vásárláskor minden elköltött 50 Ft után automatikusan 1 db Hűségpontot azaz 1 Ft-ot írunk jóvá.
Az összegyűjtött pontokat következő vásárlása alkalmával beválthatja az ajandek-eger.hu weboldalon (1 db Hűségpont = 1 Ft).
A Hűségpontokat az első és további minden megrendelés átvételét követően írjuk jóvá, amikor megrendelése státuszát lezártra változtatjuk és azok 180 napig érvényesek, beválthatóak.
Az összegyűjtött Hűségpontokat következő vásárlása alkalmával tudja felhasználni, a pontok a vásárlás értékének maximum 20%-ig válthatók be, és minimum 100 Ft értékben, melybe a Szállítási költség nem számít bele.
Hogyan működik?
A Hűségpontok a megrendelés leadásakor kerülnek kiszámításra, melyet a Profil menüpontban megtekinthet. A pontok jóváírásához regisztráció nem szükséges. Miután beérkezik számlánkra a termék vételára, rendelését lezárt státuszúra állítjuk és Hűségpontjait jóváírjuk, így felhasználhatóak lesznek a következő vásárlás alkalmával. Hűségpont egyenlegét a Profil menüpontban bármikor megnézheti.
A Hűségpontokat következő vásárlásakor tudja felhasználni, 5000 Ft rendelési összeg felett, a vásárlás értékének maximum 20%-ig, minimum 100 Ft értékben, melybe a Szállítási költség nem számít bele. A hűségpontok online vásárláshoz használhatóak fel az ajandek-eger.hu weboldalon, a pontok jóváírásától számított 180 napon belül.
Hogyan szerezhet Hűségpontot?
Vásárláskor minden elköltött 50 Ft után automatikusan 1 db Hűségpontot azaz 1 Ft-ot írunk jóvá. Hűségpont minden vásárlónkat megilleti, nem csak a regisztrált vásárló kaphat.
Amennyiben Ön a regisztráció mellett dönt, regisztrációját egyszeri 100 ponttal honoráljuk.
Érdemes feliratkozni Hírlevelünkre is, mely után egyszeri 100 pont azonnal rögzítésre kerül, illetve melyből értesülhet további extra hűségpont szerzési lehetőségekről is.
Hűségpont beváltáskor a hűségpontok értéke után nem jár újabb hűségpont, de az a feletti rész után már kap újabb pontokat.
A Hűségpontok készpénzre nem válthatóak és másnak átadni nem lehet őket. Lemondott vagy át nem vett rendelésért nem jár Hűségpont, visszaküldött rendelés esetén a korábban adott Hűségpontok törlődnek. A szállítási költséget nem számítjuk Hűségpont pontalapként
Fenntartjuk a jogot, hogy a Hűségpontok átváltási értékét megváltoztassuk. Itt mindig az aktuálisan érvényes átváltási értéket tesszük közzé.