Ajándék Eger Webáruház

Segítségre van szüksége?

Hívjon bátran: +36 30 414-5359

Kategóriák
Ajándék Eger Webáruház

Segítségre van szüksége?

Hívjon bátran: +36 30 414-5359

  • Kategóriák
    • Ajándék Ötletek
    • Felnőtt/Gyermek
    • Játék
    • Ruházat
    • Pólók
    • Kiegészítők
    • Ékszer
    • AKCIÓ
  • Rólunk
  • Fizetés, szállítás
  • GYIK
  • Személyes üzlet - Eger
  • BLOG
  1. GYIK

Gyakran ismételt kérdések

GYIK - TUDÁSTÁR


GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

VAN-E MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG?

HOGYAN MŰKÖDIK A HŰSÉGPONT RENDSZER?

MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?

VAN-E LEHETŐSÉG A TERMÉKEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE?

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?

MIT TEGYÜNK, HA SÉRÜLT A CSOMAG?

NEM JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM, HOGYAN TUDOM KICSERÉLNI A RUHÁT?

HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, MIT TEGYEK?

NEM AZT KAPTAM, AMIT RENDELTEM, VAGY HIÁNYZIK EGY TERMÉK A CSOMAGBÓL, MIT TEGYEK?

SZERETNÉK ÉLNI AZ ELÁLLÁSI JOGOMMAL, MIT TEGYEK?

HOGYAN MŰKÖDIK A PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA?


Bármilyen egyéb kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésére munkaidőben (H-V 10-16 óra) a +36 30 414 53 59 telefonszámon, ill.a bolt@ajandek-eger.hu e-mail címen !


VAN-E MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG?

  • Nincs. Bármilyen összegben leadhatja a rendelését.


HOGYAN MŰKÖDIK A HŰSÉGPONT RENDSZER?

  • Sajnos jelenleg nem áll rendelkezésre. /Kidolgozása folyamatban./


MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?

Az ajándék-eger webáruházban megrendelt termékek és a szállítás lehetséges költségeinek kiegyenlítésére többféle lehetőség kínálkozik a vásárlás folyamatában:

  • Előre utalás - az egyik legolcsóbb fizetési mód - Takarékbank 50462597-10010952 bankszámlaszámra. Kedvezményezett neve: Ulicsny András
  • Előre fizetés bankkártyával - INGYENES - A Barion rendszerén keresztül
  • Utánvétel -kezelési költség +400 Ft 


VAN-E LEHETŐSÉG A TERMÉKEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE?

  • IGEN Az ajándék-eger webáruház fizikai üzlete Eger Petőfi tér 7 szám alatt található, ahol a termékek megtekintésére, átvételére lehetősége nyílik.


MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

  • CSOMAG PONTRA -a kiválasztott helyszínre - az egyik legolcsóbb

Szállítási költség automatába: 990 Ft. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.

Szállítási idő a feladástól számított 3-5 munkanap. A csomag megérkezéséről SMS-t, és e-mailt küld a szállító.

Átvételi pontot kiválaszthatja a megrendelés során a pénztár oldalon, és tájékozódhat a nyitvatartási időről.

Bővebb információ és az átvételi helyek: https://www.packeta.hu/atvevohelyek

 

  • FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA -a kiválasztott helyszínre - az egyik legolcsóbb

Szállítási költség automatába: 990 Ft. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.

Szállítási idő a feladástól számított 1-3 munkanap. A csomag megérkezéséről SMS-t, és e-mailt küld a FOXPOST.

Ezt követően a csomagot 3 napon belül tudja átvenni.

Átvételi pontot kiválaszthatja a megrendelés során a pénztár oldalon, és tájékozódhat a nyitvatartási időről.

Bővebb információ és az átvételi helyek: https://foxpost.hu/csomagautomatak

  • GLS  CSOMAGAUTOMATÁBA / CSOMAGPONRA -a kiválasztott helyszínre - az egyik legolcsóbb

    Szállítási költség csomagpontra / automatába: 990 Ft. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.

    Szállítási idő a feladástól számított 1-3 munkanap. A csomag megérkezéséről SMS-t, és e-mailt küld a GLS.

    Bővebb információ és az átvételi helyek: https://csomag.hu/hu/csomagfeladas(modal:csomagpont)

    • HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS

    GLS futárszolgálat útján végezzük, melynek díja egységesen 1650 Ft, az ország egész területén. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.

    A fizetés történhet:

    -előre utalással a pénztár oldalon megadott bankszámlaszámra

    -bankkártyás fizetéssel

    -utánvételesen

    Amennyiben Ön előre kifizette a csomag értékét a szállítási díjjal együtt, nincs más teendője mint átvenni a csomagot.

    Utánvétel esetén az áru ellenértékét átvételkor kell a futárnak kifizetni. Szállítási költség:1650Ft + 400 Ft utánvételi díj (Kérjük a pontos összeget készpénzben előkészíteni.)
    A szállítási idő a feladástól számítva 1-3 munkanap. A csomag érkezésének idejéről SMS-t, e-mail-t küld a szállító.

    • JÓ Hír viszont, hogy 35 000 Ft feletti megrendelés esetén (mely értékhatárba szintén nem tartozik bele a fuvar és utánvét költsége) a szállítás ingyenes, bármely szállítási módot választja !

       

      MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?

      A szállítás pontos időpontjáról és a fontos vonatkozó részletekről minden esetben a megrendelést visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk Önt. A házhoz szállítás időpontja a készleten lévő termék esetében a megrendelést követő 1-3 munkanap, csomagpontok esetén ez 1-2 munkanappal kitolódhat. Banki átutalás esetén a pénzügyi művelet teljesítését követő 1-3 munkanapon belül postázzuk a csomagját.

      A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Egyes termékeknél a szállítási határidő 10 munkanapot is elérheti, ezek a termékek aktuálisan csak külső raktárunkban találhatóak, ez indokolja a szállítási idő megnövekedését. A megrendelés folyamán több helyen is, a termék, a kosár illetve a pénztár oldalon is ellenőrizni tudja a vállat határidőket. Minden ettől eltérő, előre nem látható késedelemről telefonon vagy e-mail.-ben tájékoztatjuk.

      MIT TEGYÜNK, HA SÉRÜLT A CSOMAG?


      Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt, illetve a csomagautomatánál szíveskedjék megvizsgálni, és az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés (hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

      NEM JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM, HOGYAN TUDOM KICSERÉLNI ?

      Az ajandek-eger.hu webáruház 14 naptári napig kényelmes és kedvező lehetőséget biztosít a cserére!

      Nem megfelelő a rendelt termék mérete, színe vagy a szabása? Szeretné kicserélni kisebbre, nagyobbra vagy másra? Keressen minket bátran, találunk megoldást!

      Mi a teendő ?

      Keressen minket e-mailben: bolt@ajandek-eger.hu e-mail címen, egyeztetünk, mit mire szeretne cserélni és az elérhető-e !

      A terméknek eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, tehát NE MOSSA ÉS NE IS ÖBLÍTSE KI, a címkéjét NE TÁVOLÍTSA EL - máskülönben nem áll módunkban visszavenni, vagy kicserélni a terméket.

      Amennyiben a cseréből kifolyólag eltérés mutatkozik az árban, azt korrigáljuk. A többlet költséget a csere díjával együtt a futárnak kell kifizetni. Ha visszatérítendő összeg keletkezik, azt a cserélni kívánt termék sértetlen visszaérkezését követően 3 naptári napon belül elutaljuk Önnek a megadott bankszámlaszámra.

      A kedvezményes csere ugyanazon rendelés esetében csak egyszer vehető igénybe és csak belföldi címre kérhető!

      Kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldje vissza nekünk. Webáruházunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.

       


      HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, MIT TEGYEK?

      Kínálatunkban kizárólag megbízható gyártók termékei szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. Hibák azonban a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhatnak.

      A hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül jelezze nekünk a bolt@ajandek-eger.hu  e-mail címre! Majd küldje vissza a hibás terméket a következő címre: 3300 Eger Vécsey S utca 12. Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget. 

      Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthet arról, hogy fenntartja-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem után rendelhetőek , nem pótolhatók. 

      NEM AZT KAPTAM, AMIT RENDELTEM, VAGY HIÁNYZIK EGY TERMÉK A CSOMAGBÓL, MIT TEGYEK?

      A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz minden megrendelt termék eljusson. Hibák azonban a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhatnak bármelyikünkkel.

      A hiányt, eltérést haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül jelentse nekünk a bolt@ajandek-eger.hu e-mail címre! Majd küldje vissza az eltérő terméket a következő címre: 3300 Eger Vécsey S utca 12.

      Eltérő termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget. 

      Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthet arról, hogy fenntartja-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem után rendelhetőek, nem pótolhatók. 

       


      SZERETNÉK ÉLNI AZ ELÁLLÁSI JOGOMMAL, MIT TEGYEK?

      Ha úgy döntött, hogy mégsem kéri a megvásárolt terméket, lehetősége van azt indoklás nélkül visszaküldeni. A 17/1999. kormányrendelet az elállási jog gyakorlására 14 naptári napot biztosít.

      Csak írjon egy e-mailt az a bolt@ajandek-eger.hu  e-mail címre hogy szeretné visszaküldeni a terméket, melybe beleírja a rendelés azonosító számát, a nevét, a visszaküldött terméket és a bankszámlaszámát is!

      Ezután adja fel a küldeményt ajánlottan a következő címre (utánvételt nem fogadunk):

      Ulicsny András 3300 Eger Vécsey S.utca 12

      A visszaküldés postaköltsége Önt terheli. A visszaküldött termék árát 5 munkanapon belül visszautaljuk a számlájára.

      Kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldje vissza nekünk. Webáruházunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.


      HOGYAN MŰKÖDIK A PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA?


      Ha meggondolja Magát, mégsem tetszik a kiválasztott termék, 14 napon belül bármilyen terméket visszaküldhet, nem kérdezünk semmit, csak visszautaljuk a vételárat. Mielőtt postára adná a csomagot (ajánlottan), írjon nekünk egy e-mailt, amiben feltünteti a rendelés azonosítóját, a nevét és a bankszámlaszámát. A visszaküldés díja Önt terheli. Ebben az esetben is kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldje vissza nekünk, mert ha a visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.


      Eladó legkésőbb a hibátlan termék visszaérkezésétől számított öt napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

      Vásárlói fiók
      • Belépés
      • Regisztráció
      • Profilom
      • Kosár

      Marketing & Design: boostx.eu

      © 2021 - 2023 - Ajándék Eger Webáruház - Legyen Élmény a Vásárlás!

      Információk
      • Általános szerződési feltételek
      • Adatkezelési tájékoztató
      • Fizetés
      • Szállítás
      • Elérhetőségek
      • Visszaküldési és Visszatérítési Szabályzat
      Elérhetőség
      • 3300 Eger, Petőfi tér 7
      • +36-30/414-5359
      • shop@ajandek-eger.hu
      • facebook

      Iratkozzon fel hírlevelünkre!

      Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj akcióinkról, híreinkről!

      Feliratkozás
      Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
      A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
      Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
      • Ajándék Ötletek
      • Felnőtt/Gyermek
      • Játék
      • Ruházat
      • Pólók
      • Kiegészítők
      • Ékszer
      • AKCIÓ
      • Rólunk
      • Fizetés, szállítás
      • GYIK
      • Személyes üzlet - Eger
      • BLOG
      Belépés
      Regisztráció
      Kosár
      A kosár üres
      Vásárláshoz kattintson ide!
      Cookie beállítások
      Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.