GYIK - TUDÁSTÁR
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
VAN-E MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG?
HOGYAN MŰKÖDIK A HŰSÉGPONT RENDSZER?
MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?
VAN-E LEHETŐSÉG A TERMÉKEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE?
MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?
MIT TEGYÜNK, HA SÉRÜLT A CSOMAG?
NEM JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM, HOGYAN TUDOM KICSERÉLNI A RUHÁT?
HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, MIT TEGYEK?
NEM AZT KAPTAM, AMIT RENDELTEM, VAGY HIÁNYZIK EGY TERMÉK A CSOMAGBÓL, MIT TEGYEK?
SZERETNÉK ÉLNI AZ ELÁLLÁSI JOGOMMAL, MIT TEGYEK?
HOGYAN MŰKÖDIK A PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA?
Bármilyen egyéb kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésére munkaidőben (H-V 10-16 óra) a +36 30 414 53 59 telefonszámon, ill.a shop@ajandek-eger.hu e-mail címen !
Nincs. Bármilyen összegben leadhatja a rendelését.
VAN-E MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG?
HOGYAN MŰKÖDIK A HŰSÉGPONT RENDSZER?
- Sajnos jelenleg nem áll rendelkezésre. /Kidolgozása folyamatban./
MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?
Az ajándék-eger webáruházban megrendelt termékek és a szállítás lehetséges költségeinek kiegyenlítésére többféle lehetőség kínálkozik a vásárlás folyamatában:
- Előre utalás - az egyik legolcsóbb fizetési mód - Takarékbank 50462597-10010952 bankszámlaszámra. Kedvezményezett neve: Ulicsny András
- Előre fizetés bankkártyával - INGYENES - A Barion rendszerén keresztül
- Utánvétel -kezelési költség +400 Ft
VAN-E LEHETŐSÉG A TERMÉKEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE?
- IGEN Az ajándék-eger webáruház fizikai üzlete Eger Petőfi tér 7 szám alatt található, ahol a termékek megtekintésére, átvételére lehetősége nyílik.
- Ha Ön a személyes átvételt választotta üzletünkben /Eger Petőfi tér 7 - Strand Ajándékbolt/, a kiszállítási értesítés megérkezésétől számított 10 munkanapig tároljuk csomagját /ha kéri természetesen ez az idő meghosszabbítható/, amennyiben ez idő alatt nem jelentkezik, rendelését automatikusan töröljük.
- CSOMAG PONTRA -a kiválasztott helyszínre.
Szállítási költség automatába: 1450 Ft. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.
Szállítási idő a feladástól számított 3-5 munkanap. A csomag megérkezéséről SMS-t, és e-mailt küld a szállító.
Átvételi pontot kiválaszthatja a megrendelés során a pénztár oldalon, és tájékozódhat a nyitvatartási időről.
Bővebb információ és az átvételi helyek: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
- FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA -a kiválasztott helyszínre
Szállítási költség automatába: 1250 Ft. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.
Szállítási idő a feladástól számított 1-3 munkanap. A csomag megérkezéséről SMS-t, és e-mailt küld a FOXPOST.
Ezt követően a csomagot 3 napon belül tudja átvenni.
Átvételi pontot kiválaszthatja a megrendelés során a pénztár oldalon, és tájékozódhat a nyitvatartási időről.
Bővebb információ és az átvételi helyek: https://foxpost.hu/csomagautomatak
- GLS CSOMAGAUTOMATÁBA / CSOMAGPONRA -a kiválasztott helyszínre - az egyik legolcsóbb
Szállítási költség csomagpontra / automatába: 990 Ft. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.
Szállítási idő a feladástól számított 1-3 munkanap. A csomag megérkezéséről SMS-t, és e-mailt küld a GLS.
Bővebb információ és az átvételi helyek: https://csomag.hu/hu/csomagfeladas(modal:csomagpont)
- HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS
GLS futárszolgálat útján végezzük, melynek díja egységesen 1650 Ft, az ország egész területén. Amennyiben igényli az utánvét költsége +400 Ft.
A fizetés történhet:
-előre utalással a pénztár oldalon megadott bankszámlaszámra
-bankkártyás fizetéssel
-utánvételesen
Amennyiben Ön előre kifizette a csomag értékét a szállítási díjjal együtt, nincs más teendője mint átvenni a csomagot.
Utánvétel esetén az áru ellenértékét átvételkor kell a futárnak kifizetni. Szállítási költség:1650Ft + 400 Ft utánvételi díj (Kérjük a pontos összeget készpénzben előkészíteni.)
A szállítási idő a feladástól számítva 1-3 munkanap. A csomag érkezésének idejéről SMS-t, e-mail-t küld a szállító.
- JÓ Hír viszont, hogy 35 000 Ft feletti megrendelés esetén (mely értékhatárba szintén nem tartozik bele a fuvar és utánvét költsége) a szállítás ingyenes, bármely szállítási módot választja !
A szállítás pontos időpontjáról és a fontos vonatkozó részletekről minden esetben a megrendelést visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk Önt. A házhoz szállítás időpontja a készleten lévő termék esetében a megrendelést követő 1-3 munkanap, csomagpontok esetén ez 1-2 munkanappal kitolódhat. Banki átutalás esetén a pénzügyi művelet teljesítését követő 1-3 munkanapon belül postázzuk a csomagját.
A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Egyes termékeknél a szállítási határidő 10 munkanapot is elérheti, ezek a termékek aktuálisan csak külső raktárunkban találhatóak, ez indokolja a szállítási idő megnövekedését. A megrendelés folyamán több helyen is, a termék, a kosár illetve a pénztár oldalon is ellenőrizni tudja a vállat határidőket. Minden ettől eltérő, előre nem látható késedelemről telefonon vagy e-mail.-ben tájékoztatjuk.
MIT TEGYÜNK, HA SÉRÜLT A CSOMAG?
Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt, illetve a csomagautomatánál szíveskedjék megvizsgálni, és az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés (hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
NEM JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM, HOGYAN TUDOM KICSERÉLNI ?
Az ajandek-eger.hu webáruház 14 naptári napig kényelmes és kedvező lehetőséget biztosít a cserére!
Nem megfelelő a rendelt termék mérete, színe vagy a szabása? Szeretné kicserélni kisebbre, nagyobbra vagy másra? Keressen minket bátran, találunk megoldást!
Mi a teendő ?
Keressen minket e-mailben: shop@ajandek-eger.hu e-mail címen, egyeztetünk, mit mire szeretne cserélni és az elérhető-e !
A terméknek eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, tehát NE MOSSA ÉS NE IS ÖBLÍTSE KI, a címkéjét NE TÁVOLÍTSA EL - máskülönben nem áll módunkban visszavenni, vagy kicserélni a terméket.
Amennyiben a cseréből kifolyólag eltérés mutatkozik az árban, azt korrigáljuk. A többlet költséget a csere díjával együtt a futárnak kell kifizetni. Ha visszatérítendő összeg keletkezik, azt a cserélni kívánt termék sértetlen visszaérkezését követően 3 naptári napon belül elutaljuk Önnek a megadott bankszámlaszámra.
A kedvezményes csere ugyanazon rendelés esetében csak egyszer vehető igénybe és csak belföldi címre kérhető!
Kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldje vissza nekünk. Webáruházunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.
HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, MIT TEGYEK?
Kínálatunkban kizárólag megbízható gyártók termékei szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. Hibák azonban a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhatnak.
A hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül jelezze nekünk a shop@ajandek-eger.hu e-mail címre! Majd küldje vissza a hibás terméket a következő címre: 3300 Eger Vécsey S utca 12. Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget.
Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthet arról, hogy fenntartja-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem után rendelhetőek , nem pótolhatók.
NEM AZT KAPTAM, AMIT RENDELTEM, VAGY HIÁNYZIK EGY TERMÉK A CSOMAGBÓL, MIT TEGYEK?
A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz minden megrendelt termék eljusson. Hibák azonban a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhatnak bármelyikünkkel.
A hiányt, eltérést haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül jelentse nekünk a shop@ajandek-eger.hu e-mail címre! Majd küldje vissza az eltérő terméket a következő címre: 3300 Eger Vécsey S utca 12.
Eltérő termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget.
Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthet arról, hogy fenntartja-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem után rendelhetőek, nem pótolhatók.
SZERETNÉK ÉLNI AZ ELÁLLÁSI JOGOMMAL, MIT TEGYEK?
Ha úgy döntött, hogy mégsem kéri a megvásárolt terméket, lehetősége van azt indoklás nélkül visszaküldeni. A 17/1999. kormányrendelet az elállási jog gyakorlására 14 naptári napot biztosít.
Csak írjon egy e-mailt az a shop@ajandek-eger.hu e-mail címre hogy szeretné visszaküldeni a terméket, melybe beleírja a rendelés azonosító számát, a nevét, a visszaküldött terméket és a bankszámlaszámát is!
Ezután adja fel a küldeményt ajánlottan a következő címre (utánvételt nem fogadunk):
Ulicsny András 3300 Eger Vécsey S.utca 12
A visszaküldés postaköltsége Önt terheli. A visszaküldött termék árát 5 munkanapon belül visszautaljuk a számlájára.
Kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldje vissza nekünk. Webáruházunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.
HOGYAN MŰKÖDIK A PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA?
Ha meggondolja Magát, mégsem tetszik a kiválasztott termék, 14 napon belül bármilyen terméket visszaküldhet, nem kérdezünk semmit, csak visszautaljuk a vételárat. Mielőtt postára adná a csomagot (ajánlottan), írjon nekünk egy e-mailt, amiben feltünteti a rendelés azonosítóját, a nevét és a bankszámlaszámát. A visszaküldés díja Önt terheli. Ebben az esetben is kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldje vissza nekünk, mert ha a visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.
Eladó legkésőbb a hibátlan termék visszaérkezésétől számított öt napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.